вівторок, 19 травня 2020 р.

19 травня

5 клас 

Тема уроку: складання твору "Мій улюблений шкільний предмет"
1. Прочитайте Вп.4 ст.201, та за зразком складіть власний твір про свій улюблений предмет 


6клас

Тема уроку: правопис власних назв

1. Запишіть в зошит новий граматичний матеріал
Великі літери (заголовні букви) в англійській мові використовуються в словах, що починають речення, незалежно від частини мови, до якої відноситься це слово.
  • There is my house. – Це мій дім.
  • Are you free tomorrow? – Ти вільний завтра?
З великої літери також завжди пишуться всі власні назви (особові імена, прізвиська, географічні назви, назви друкованих видань, закладів тощо) та особовий займенник I (я) незалежно від того, де в реченні він вживається. 
  • Mike likes Christmas. – Майк любить Різдво.
  • This is my friend Richard. – Це мій друг Річард.
З великої літери також пишуться звання, посади та їх скорочення.
  • We should call Dr James. – Ми повинні подзвонити доктору Джеймсу.
  • Have you seen Professor Smith today? – Ти бачив сьогодні професора Сміта?
  • Let me introduce you to Mr and Mrs Spoon. – Дозволь мені представити тебе пану та пані Спун.
  • Once I have met Prince William in London. – Одного разу я зустрілась в Лондоні з принцом Вільямом.
З великої літери починаються назви національностей та мов.
  • Hannah is French. – Анна - француженка.
  • Americans are really proud of their country. – Американці дуже пишаються своєю країною.
  • Susan can speak Arabic. – С'юзан може розмовляти арабською.
  • The Polish language sounds a bit like Ukrainian. – Польська мова звучить дещо схоже з українською.


8 клас

Тема уроку: запрошуємо до України . Написання листа-запрошення

1. Користуючись прикладом напишіть свій лист-запрошення англомовному дв гості до України 

https://opentalk.org.ua/langstory/zaproshennya-v-angliiskii-movi/




10 клас

Тема уроку: повторення граматичного матеріалу
Англійська граматика у зручних таблицях
Граматика англійської мови в таблицях і схемах. Зайцева А.: купити ...



11 клас

Тема уроку: складання твору-роздуму "Моя майбутня професія" 

Немає коментарів:

Дописати коментар

 30 березня 2022 н.р. 6 клас  Тема: розвиток навичок читання та перекладу Meet my family. There are five of us – my parents, my elder brothe...